V Wernisaż Artystów Nieprofesjonalnych UWM

Co prawda z opóźnieniem, ale tym serdeczniej zapraszam wszystkich zainteresowanych pooglądaniem mojej (i nie tylko mojej rzecz jasna;)) sztuki do Biblioteki Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

biblioteka uwm

To już piąta wystawa artystów nieprofesjonalnych z mojej uczelni… A ja ze wstydem przyznaję, że po tym jak wziąłem udział w dwóch pierwszych (klik, klik), kolejne dwie opuściłem. Na wystawie, którą można oglądać do 20 grudnia, swoje prace wystawia 34 artystów, a niewątpliwym jej atutem jest różnorodność: haft, metaloplastyka, fotografia, rzeźba, grafika, decoupage… No i oczywiście malarstwo:) Czyli dla każdego coś miłego.

wernisaz

Tutaj znajdziecie obszerną relację z wernisażu w eGazecie Uniwersyteckiej, zawiera ona zdjęcia i film, stanowczo warto więc zajrzeć… A niżej możecie zobaczyć malunki, które ja postanowiłem zaprezentować.

moje malunki kratke

Dodaj komentarz